2009 m. rugpjūčio 11 d., antradienis

Išgyventos pamokos

Įvairių žmonių mintys, paremtos asmenine patirtimi.
Aš supratau, kad nuspręsdama ištekėti, padariau patį svarbiausią sprendimą savo gyvenime. (50 m.).
Aš supratau, kad kiekvienas didelis pasiekimas iš pirmo žvilgsnio atrodė neįmanomas. (47 m.).
Aš supratau, kad niekada neverta lyginti savęs su tuo, ką gerai gali padaryti kiti. Lyginti verta tik su savimi - tuo, ką gali geriausiai padaryti tu. (40 m.).
Aš supratau, kad kuo esu kūrybiškesnė, tuo daugiau dalykų gyvenime pastebiu. (36 m.).
Aš supratau, kad gerą patarimą sunku duoti, bet dar sunkiau jį įgyvendinti. (28 m.).
Aš supratau, kad santuoka dėl pinigų yra sunkiausias būdas juos gauti. (32 m.).
Aš supratau, kad jokių vertybių neįmanoma įgyvendinti, nededant pastangų.
Aš supratau, kad galima įsimylėti keturias mergaites iš karto. (9 m.).
Aš supratau, kad net ir paprasčiausia užduotis gali tapti reikšminga, jei ją atlieki įdėdamas visas pastangas. (25 m.).
Aš supratau, kad esu labai greita suskaičiuoti kitus, įskaudinusius mane, ir retai galvoju apie tuos, kuriuos įskaudinau aš. (39 m.).
Aš supratau, kad žmogaus pasitikėjimas savimi dažnai nulemia sėkmę. (25 m.).
Aš supratau, kad kartais tyla geresnis gydytojas negu patarimas. (27 m.).
Aš supratau, kad negaliu tikėtis, jog kiti žmonės išspręs mano problemas. (34 m.).
Aš supratau, kad niekas negali iš tavęs atimti trijų dalykų - išsilavinimo, patirties ir atsiminimų. (60 m.).
Aš supratau, kad visada turiu atrasti laiko, atsakydama į vaikų "kodėl?" (28m.)
Aš supratau, kad mano mama visada džiaugiasi mane sutikusi (44 m.).
Aš supratau, kad daugiau komforto ar pinigų nebūtinai daro tave laimingesnę (30 m.).
Aš supratau, kad savęs gailėjimasis yra veltui iššvaistytas laikas. (75 m.).
Aš supratau, kad labai skaudu yra matyti savo neigiamas savybes, gyvuojančias mano vaikuose (39 m.).
Aš supratau, kad kai tėvai yra blogos nuotaikos, geriau sutikti su viskuo, ką jie sako, kitaip gali baigtis blogai (16 m.).
Aš supratau, kad gyvenimas tau kartais suteikia dar vieną galimybę (45 m.).
Aš supratau, kad geriausias dalykas senatvėje yra tai, kad dabar aš nejaučiu poreikio daryti kitiems gerą įspūdį.(79 m.).
Aš supratau, kad jeigu tavo vaikai jaučiasi saugūs, mylimi ir mėgiami, tu gali jaustis gera mama. (39 m.).
Aš supratau, kad iš tikrųjų gerai nepažįsti savo draugų, kol nepraleidi su jais atostogų. (32 m.).
Aš supratau, kad gerai apsirūpinę žmonės nebūtinai laimingesni už kukliau gyvenančius (50 m.).
Aš supratau, kad žmogus, turintis didelių svajonių, yra galingesnis už tą, kuris turi tik daug faktų ir žinių. (30 m.).
Aš supratau, kad dienos yra ilgos, o gyvenimas - trumpas. (68 m.).
Aš supratau, kad vaikai yra geriausi kūrybiškumo, atkaklumo ir besąlyginės meilės mokytojai. (37 m.).
Aš supratau, kad man baisu, kai mama ir tėtis rėkia vienas ant kito (5 m.).
Aš supratau, kad gero mokytojo padrąsinimas gali apversti vaiko gyvenimą aukštyn kojomis (40 m.).
Aš supratau, kad jei namuose niekas nemoko mylėti, kitur tai išmokti yra labai sunku. (36 m.)
Aš supratau, kad vaikai trokšta savo tėvų dėmesio ir daro viską, kad jį gautų. (37 m.).
Aš supratau, kad sėkmingas gyvenimas yra kaip grojimas smuiku - reikia griežti kiekvieną dieną. (41 m.).
Aš supratau, kad nereikia tekėti už to, kuris turi daugiau problemų nei tu (31m.).
Aš supratau, kad priimant sprendimą, žodelį "ne" yra lengviau pakeisti į "taip", negu "taip" į "ne" (55 m.).
Aš supratau, kad negaliu pakeisti praeities, aš tik galiu ją priimti. (49 m.).
Aš supratau, kad tie, kurie daug duoda, daug ir gauna, o kurie visa laiką ima, daug ir praranda (52 m.).
Aš supratau, kad gyvenime svarbu ne tai, kiek ilgai gyvensi, bet kaip jį nugyvensi (66 m.).
Aš supratau, kad ginčijantis su sutuoktiniu laimėtojas yra tas, kuris pirmas pasako: "Atsiprašau, aš įžeidžiau tavo jausmus. Prašau, atleisk man". (50 m.).
Aš supratau, kad optimistai gyvena ilgiau nei pesimistai. Štai dėl ko aš esu optimistas. (62m.).
Aš supratau, kad kiekvieną turime priimti pagarbiai ir tuo pačiu reikalauti pagarbos sau (25 m.).
Aš supratau, kad turiu vykdyti savo pažadus, kad ir kas būtų (28 m.).
Aš supratau, kad žmogaus laikysena labai daug pasako apie jo pasitikėjimą savimi (35 m.).
Aš supratau, kad, jei nežinau teisingo atsakymo, geriausia yra taip ir pasakyti: "Aš nežinau". (40 m.).
Aš supratau, kad didelės problemos prasideda nuo mažų (46 m.).
Aš supratau, kad negaliu tikėtis iš savo vaikų, kad jie klausys mano patarimų ar seks mano pavyzdžiu (51 m.).
Aš supratau, kad sąžiningumas mažuose dalykuose nėra mažas dalykas (35 m.).
Aš supratau, kad nėra lifto į sėkmę. Reikia lipti laiptais. (50 m.).
Aš supratau, kad vaikus reikia branginti už tai, kad jie yra, o ne už tai, kokie jie turėtų būti. (39 m.).
Aš supratau, kad mano vaikai iš manęs tikisi tiek pat daug, kaip ir aš iš jų. (38 m.).
Aš supratau, kad amžius būtų svarbu tik tada, jei būtumei sūris. (80 m.).
Aš supratau, kad paauglystėje padaryti sprendimai turi ilgalaikes pasekmes. (30 m.).
Aš supratau, kad pirmiausia reikia investuoti į šeimą ir tik po to - į karjerą (48 m.).
Aš supratau, kad jei nėra problemų, nėra ir galimybių.
Aš supratau, kad jei Tu nori padaryti ką nors gera savo vaikams, turi savo santuoką stengtis daryti geresnę. (50 m.).


(Iš H.J. Brown „Live and Learn and Pass it on" vertė Daiva Grakauskaitė-Karkockienė).

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą