2009 m. rugpjūčio 12 d., trečiadienis

Angelas


Viena mergina danguje susitiko su Dievu ir tarė:-Ačiū Tau už tai, kad gyvenime buvau laiminga. Tiesa, kartais jame buvo ir sunkių valandų. Kodėl tada Tu nepadėdavai man ?
Dievas atsakė :
- Dar prieš tavo gimimą aš skyriau tau du angelus, kurie visą gyvenimą tau padėjo. Tai tavo Mama ir Tėtis. Įsivaizduok, kad tavo gyvenimas - kelionė vandenyno pakrante. Matai, smėlyje įspaustos trys poros pėdų. Vienos iš jų - tavo, o kitos - tėvų. Jie visą gyvenimą ėjo greta.
Mergina įsigilino į tai, ką jai sakė Viešpats ir vėl paklausė :
- O kodėl kai kur pėdos dingsta ? Žiūrėk, kai kur likę tik mano pėdos. Štai ir vėl. Tai buvo pačios sunkiausios mano gyvenimo dienos .Kodėl tavo angelai mane apleido ?
- Jie nepaliko tavęs. Jie visada buvo kartu, net gi tada, kai tu jų nepastebėdavai. O tai visai ne tavo pėdos. Pačiomis sunkiausiomis valandomis angelas - Tėtis nešė jus ant savo rankų. Tai jo pėdos...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą